top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 383


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

دلتنگی  مرض عجیبیست...

آدم را آرام آرام ....

نا آرام می کند!!!



نظرات شما عزیزان:

الهه ... نمکدون
ساعت12:37---24 فروردين 1392
مساحت خلوتم را

پر کن

فرقی نمیکند

عمودی یا افقی

همینکه ضلعی

از چهاردیواری ام

باشی
کافیست.




مریم
ساعت19:51---23 فروردين 1392
سلام
عالی بود
خوشحال میشیم به ما هم سربزنی.موافق تبادل لینکم


مریم
ساعت19:50---23 فروردين 1392
از مرگ نمی ترسم

من فقط نگرانم

که در شلوغی آن دنیا

مادرم را پیدا نکنم ...



Zahra
ساعت9:56---23 فروردين 1392
یکی میگفت : باید از کنار مشکلات زندگی

با سرعت عبور کنی و بگی مییییگ میییییگ !!!

اما انگار نمیدونست مشکلات نشستن رومون و میگن:

انگوررررررری ، انگوررررررری !


ღミ ســـِ ـیــ ـآهـ مـَــ ـشــــقـ ـミღ
ساعت20:47---22 فروردين 1392
آهای خـدا منـم هستـم...

مــــن به جـــاے خـــالے اش ..


بیشتـــــر از خـــودش عــــــادت کـــردم ..


اعتــــــــرافـــ تلخیـــــــست...



دختر چادری
ساعت19:22---22 فروردين 1392
عادت ها موجودات عجیبی هستند!!

ابتدا ما آنها را می سازیم،

سپس عادت ها ما را می سازند!!!

مراقبشان باشیم….


Zahra
ساعت12:11---22 فروردين 1392
بودن با كسي كه دوستش نداري و نبودن با كسي كه دوستش داري همه اش رنج است پس اگر همچون خودت نيافتي مانند خدا تنها باش



Zahra
ساعت12:11---22 فروردين 1392
دلــم کــه می گــیرد... بـه خـودم وعـــده ی روزهـای خـوبـــــــ را مـی دهــم از هـمـان روزهــای خـوبـی کــه... سـالـهـاسـتــــ بـه امـیـد رسـیـدنشــان تـقـویــم را خطـــ خــطــی مـی کـنـم !!!


ژیلا
ساعت0:48---22 فروردين 1392
بیداری ؟!!
آری بی"دار"م ... چراکه اگر "دار"ی داشتم، یا قالیه زندگیم را خودم می بافتم یا زندگیم را به "دار" می آویختم و خلاص...
پس ... بی"دار" بی"دار"م


ژیلا
ساعت0:43---22 فروردين 1392
دلم سیگار میخواهد و رویای وصالت را
دلم دیدار میخواهد و آوای لبانت را
دلم مشروب میخواهد و چشمان خمارت را
دلم معشوق میخواهد و سودای صدایت را....


خیال
ساعت8:53---21 فروردين 1392
چایت را بنوش و نگران فردا نباش
از گندم‌ زار من و تو مشتی کاه می ماند برای بادها …


ღミ ســـِ ـیــ ـآهـ مـَــ ـشــــقـٌـــ ــミღ
ساعت22:48---20 فروردين 1392



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com